Ny blogg

Hej,
idag har jag fixat med bloggen hela dagen, resultatet blev, som ni ser jätte nice! :))
Har precis ätit massa maräng sviss med chokladsås!
Mumms mumms!
I går va jag med min kompis Elin (www.elinskytte.blogspot.com). Vi kollade på film, I could never be your women - en super bra är den! Vi bloggade oxå, Elins blogg då, fixade grejer i datorn och fotade.
För er som undrar så betyder ordet sogni, drömmar på Italenska. Namnet va upptaget så jag fick heta det med två i. Haha! :D
Jag älskar älskar att fota så kommer nog att lägga in mycket bilder här på bloggen! :)
Fotar mest natur bilder och mycket min kanin som heter Ludde och är fyra år.
Världens sötaste är han!
Här kommer en bild som är tagen för ett tag sen,
Skriver mer imorgon för nu ska jag se på film. :D
Kramar,

Kommentarer
Postat av: Elin

Gjorde Louise den ?? Alltså bloggen.den blev jätte fin .emma håller på att göra en till mig som också kommer bli jätte fin.jag kan säga till dig när den är klar för då ska jag bara vaa inne på den!! Kram från Elin

2010-08-18 @ 23:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: