3 dagar kvar ..

Tjosan.

Idag har vi varit i kyrkan och sjuningt (dom som e med i kören)
Sen har jag varit med Lykke.
Vi skulle gå och handla saker till min kanin.
Och är vi kom hem så hade både mamma och Louise (syster) åkt.
Så vi blev utelåsta. Men i sista sekund så räddade våran granne oss och vi blev bjuden på fika inne hos dom (haha)

Sen gick vi till Lykke.
Hos Lykke så fixade vi naglarna och åt godis (jag åt godis iallafall thihi)
Mina naglar blev awsome /bild kommer.


Och det är bara 3 dagar kvar till JUUUUL
YIPPI YEES YIHHHAAA

Hahah det var mycket på engång.


Men vet inte om jag kommer hinna att blogga innan jul.
Men annars efter.

Så kan jag kanske fota vad jag fick (eller kommer att få)

Men sov så gott när det är dags.

Ha det bäst

kramisar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: