Hemma från stan

Hejsan.
Nu har jag varit länge på stan. Vi fikade på espresso house. Jag åt en macka och drack chai latte. Jag var alltså där med mamma. Man kan säga att det blev ganska mycket mer en ett par jeans hehe.
Här kommer 2 bilder på det jag köpte.
Som ni ser köpte jag : en slags tunika med en söt gubbe på (den rosa)
En vandlig kort ärmad tröja den med Bambi (jätte söt)
En fin stickad brun kofta med ull,
2 par slags jeans ett par som va ganska mörka och ett par som va ett lite ljusare.
En blå turkos grön tröja med puffärm på axlarna.
3 par trosor hahah.
Sist och faktisk minst : Mariokart till nintendo ds.
Man fick med en söt lite figur så jag valde Yoshi som ni kanske ser.
'
Kramisar från lilla mig!

Kommentarer
Postat av: blogreader :P

Hejhej! Såg din blogg från fokis ;) (du hade ju kommenetrat).

Gu va fin blogg du har och guuu va söt du e hur gör du???? haha

2010-12-27 @ 19:51:23
Postat av: Anonym

Hahah tack så mycket. Hahah jag vet inte ;)

Hoppas att du tycker det är kul att läsa min blogg, jag blir jätte glad för att du gör det !!!! :)

Kommentera om du vill att jag ska lägga in något inlägg om något specielt ;)

Kram /Linnéa

2010-12-28 @ 10:59:27
URL: http://sognii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jasså ja jag brukar kolla på foki blogg ganska mycket (varje dag hahah) <3

2010-12-28 @ 11:00:59
URL: http://sognii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jasså ja jag brukar kolla på foki blogg ganska mycket (varje dag hahah) <3

2010-12-28 @ 11:01:00
URL: http://sognii.blogg.se/
Postat av: blogreader :P

Hahah Jag me.. Elr nästan varje dag iaf. Skulle vara kul att få veta vilka bloggar du läser? :D

2010-12-28 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: