Sista dagen på 2010 <3

Hejsan.
Nu sitter jag i pappa arbetsrum och bloggar i min nya pyamas jag fick i går haha.
Jag längtar tills kl 7 i kväll då ska jag till Lykke :D
Men jag måste hinna köpa något till Lykke så jag ska gö det snart.
Fast hon läser min blogg så jag tänker inte säga vad det är hon ska få (inte för att jag vet det själv ännu haha)
Men aja :P
Jag och Lykke ska ha typ samma saker på os :) det ska bli så himla skoj!
Nu ska jag logga in på msn och skriva med Malou en stund :)
Oj jag glömde att säga att filmen knight and day var jätte bra.
Jag tycker värkligen ni ska se den!
Ni får ha det jätte bra och skoj nu i kväll :D
Massor av 2010 kramar till er från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: