Coola naglar ;)

Heej ! vill ni ha tips på coola naglar titta nu i såfalll ;)

På denna bilden har jag vandligt lila nagelack  från depend nummer : 29
Och sen har jag bara satt på en snygg blomma på min nagel. Det går att köpa pynt till naglarna nästan överallt !



På denna bilden har jag blått nagelack nummer  : 116 från viva la diva
och rosa nummer : 11 från viva la diva ;)
Jag har tagit en plocke-pinn pinne och gjort prickarna med men man kan ta en vandlig tandpetare!
Så snyggt blir det ;)




På denna bilden har jag tagit vandlig rosa nummer : 11
Gult nummer  : 51
Ljus rosa nummer : 118 ;)
Jag målade mina naglar lite slarvigt på denna bilden men aja :))

Det var lite olika coola naglar ! av mig !
Ha det bra ! kram kram /Linnéa

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej kolla gärna min och mina kompisars blogg

Ha det bra

Hanna

2012-05-06 @ 20:57:34
URL: http://missbeautygirls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: