Sjuk och är hemma

Hej.
Jag är hemma och är sjuk. Jag har varit sjuk sen i söndags kväll och tills nu alltså (onsdag). Men jag är mycket bättre nu. Så i morgon är det dags för skolan. Saknar alla min kompisar. Och som sakt jag är ledsen för att jag inte har bloggat på några dagar. Men det kanske ni fattar eftersom jag varit hemma.
Det har värkligen snöat i natt. För när jag vaknade så var marken full av snö! Jag älskar snö.
Men den kommer ganska tidigt i år, det gjorde den förra året också. Så det kommer vara en kall vinter.

En bra nyhet (för mig) är att jag fyller år snart. Om unifär 2 månader. Då fyller jag 12.
Hihi. Men innan dess så är det så klart jul.
Vad önskar du dig i julklapp ?
Eller ni kanske inte har skrivit en lista på vad ni önskar er.... ni kanske inte gör sånt... heheh.



http://blogg.vk.se/uploads/318/images/sjuk(1).gif

Fredag
Jo på fredag så ska jag gå på idol med Louise (min syster) pappa och storebror Kalle.
Vi ska se live. Coolt men liten shans att man kanske blir filmad... det vore häftigt iallfall.
Så nu vet du vad jag ska göra på fredag. Och så klart är det skola då också.
Fast jag har faktsikt träffat idolerna på det hotelet dom bodde på i Stockholm.
Sen har jag träffat Anders Bagge också någon stans utanför Stockholm.
Och så klart har jag bild bevis. Dom får jag lägga upp någon gång.
http://www.globearenas.se/content/images/Div%20eve/Idol2010_mlogo_528.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: