God kväll

Just nu sitter jag med söta Juni och kollar på tv och har fingrarna på tangenterna på datorn.
Jag har gjort lite olika designer till Juni, var dom tänkt till
men om ni frågar får ni gärna använda någon av dom men kom i håg fråga först!
Jag kan ju visa några. Jag har högerklicks skydd på min blogg för att jag inte vill att andra ska ta mina bilder. Så om ni är intreserade av någon av designen kan jag mejla den till er. :) Bilder kommer i från en hemsida som ni säkert har hört talas om
- we ♥ it.com
Hoppas ni tycker dom är fina!
Take care and good night sweet dreams. ♥

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

jag tycker du ska ha trean :)

2011-12-04 @ 20:39:46
URL: http://karross.blogg.se/
Postat av: Nalla

AAAH alla är ju super söta !!

2011-12-06 @ 16:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: