Julen...

(Bilden är från förra julen ^^)
Åh, det närmar sig jul nu. Hihi jag längtar så ♥ hur många dagar är det kvar? Är det bara 8 - 7 dagar kvar, det är ju otroligt var tiden går snabbt. Det var ju nyss september i mitt huvud haha ;).
Fast jag tycker inte det märks att det snart är julafton för vi har ju inte någon snö! Det är ju september väder!
Jag har skriivit med en jätte söt tjej som jag precis har lärt känna som heter Elin. Hon är så gullig, hon är född samma månad och samma datum! Fast hon är född ett år senare en jag. Men ändå, det är helt overkligt, vad världen är liten. Hihi.
Take care. ♥ ^^

Kommentarer
Postat av: juni!

faktiskt det är 9 dagar kvar!!

2011-12-15 @ 14:46:03
URL: http://candycake.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: