Julklappar

Nu har/håller jag på att fira julen hos pappa. Jag har fått ett par ugs oväntat för det hade jag ingen aning om så jag blev jätte glad!! Och ett årskort för internätt så jag kan blogga när jag äf i skolan eller någon annanstans, wiho nu får vi se fram imot mer bloggning! ;) ett presentkort på gina.
Jag fick lite kläder av paps. Enrolig popcorn skål av Louise :) och ett jätre fint lila iphone skal som ser ut som ett gamalt kasett band! Hihi, jätte coolt.
Vad har ni fått i julklapp?
Take care.


Kommentarer
Postat av: Juni<3

Jag fick en iphone 4s i vit och jag fick nagellack med klistermärken och 300 kr på guldfynd och massor av mer 😄😄:)))))) <3333

2011-12-25 @ 00:42:59
URL: http://candycake.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: