"Born this way"

Tumblr_lgfr6orfnh1qb3pfzo1_500_large
Bild källa : We <3 it
Nu är jag hemma från Blekinge och är hos pappa.
Jag ska till mamma vid 4 tiden :)
Tyvär tog vi inga bilder i  Blekinge :(
Men jag kan i allafall säga att det var välidigt kul,
Vi gick ut på vattnet som hade blivit ungefär 1 decimeter tjock is!
Vi var ute varje dag på isen och vi gjorde lite annat också.
Men eftersom vi var ute hela dagarna så somnade vi vid 10 tiden haha.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra resten av sportlovet mer en att träna på provet (tråkigt)
Men jag kommer blogga mycket ;)
Det är en kille som sjunger "Born this way" och inte Lady gaga.
(I det klippet som ni kan lyssna på under ros bilden)
Jag tycker han sjöng den bättre en Lady gaga ! -.-
Vad tycker ni ?
<3
Skriver mer i morgon :)
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: L I S A ♥

- du bore se den :)

2011-02-22 @ 18:58:30
URL: http://magiclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: