"Dagens Outfit, ett tips och varför är alla galna i denna låten?"

Här kommer lite bilder på min outfit i dag :)
Hoppas ni gillar den.
Ett tips
Jag plattar ju mitt hår nästan varje dag. Och jag vill bara tipsa er om
Dove`s värme skydd :)
Det gör så att ditt hår inte blir lika slitet.
Och en nice grej är att det luktar också gott.
Varför är alla galna i denna låten?
Jag undrar bara en sak är det bara jag som lyssnar på Bruno Mars låt : Grenade
Jag kan inte sluta lyssna på den.
Det värsta är att vi kanske ska sjunga den i kören haha.
Och när jag var i matsalen i skolan så gick alla runt och sjöng på den :O
Den ligger på top listan på Spotify hela tiden!
Kan någon svara : Varför är alla galna i denna låten?
Jag får snart panik :D haha.
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Mallekoftan

www.mallekoftan.blogg.se Hur fick du till den dära iphoden du har i sidan av din blogg??



MVH mallekoftan

2011-02-23 @ 17:02:12
URL: http://mallekoftan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: