8.00

God morgon.
Nu börjar jag blogga prick 8.00 snart ska jag gå till skolan, men först tänkte jag blogg lite.
Jo i går så åt jag och mamma mackor och drack te.
Sen lärde jag mamma lite om mitt nintendo haha. Det funkade faktiskt!
När jag kommer hem så kommer jag lägga ut "dagens outfit" denna outfitten har jag haft på mig en annan gång också och fotat den till min blogg.
Men ni får se när jag kommer hem från skolan.
Jag slutar 2 i dag jippi!
Men jag och mamma ska också köpa present till en liten pojke som bor i göteborg, jag är moster till honom Hahah en mini moster ;) för vi ska till dom i helgen.
Men jag hinner nog blogga innan jag åker och köper presenter
Ha det bäst!
Vi ses snart.
Kramisar Linnea
PS: här kommer dagens sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: