En trött linnea

Hejsan.
Medans ni kanske har väntat på att jag ska skriva något nytt så har jag hunnit köpa en söt keps en tröja och 3 strumpor och en blandnign av en jacka och en tröja till lill skiten och puff (som jag kallar dom) jah han också  äta hamburgare från burger king med mamma, och glott på tv igen haha.
Men nu ska jag (en trött liten linnea) gå och sova eller jag ska nog spela lite först!
Men jag vill också att ni tittar på en fin person som heter Johanna! hon är min stora syster bästa kompis ! hon är en underbar person för min syster och även för mig!
Hej Johanna om du läser detta inlägg så vill jag säga att du är en mycket bra kompis !!!!!
Detta fina hjärta är till min fina syster
och till hennes kompis Johanna !
Oj det blev ett fint inlägg med mycket känslor hahah:)
Sov gott mina söta läsare.
Kramisar Linnéa

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är en väldigt bra vän till mig också Linnéa! Du är så söt du. Puss <3<3

2011-01-12 @ 21:30:52
Postat av: spea

Hejsan!!

Söt blogg du har!! Vad gör du nu då??

2011-01-29 @ 23:36:20
URL: http://jstarlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: