Hejsan

Hej.
Nu sitter jag och funderar på en sak (ni kanske undrar vad)
Jo, det har varit några som klagat på att jag ska skaffa lösen till min blogg och jag har nog bestämt mig nu....
Jag ska... inte ha lösenord till min blogg.
För då kan alla som vill kolla på min blogg.
Men kanske om jag får en hel del ideer på videos så kommer jag skaffa lösen ett tag om jag lägger ut videos.
Men jag tror arligt talat att det inte kommer hända haha :P
Så nu slipper ni komma i håg ett lösenord :)
Nu tänkte jag lägga ut en bild eller fler
på vad jag köpte innan jag skulle till Lykke på nyår.
Och såklart dagens oufit.
Men vi börjar med det jag köpte.
Det är då en body lotion en shower gel och en perfym.
Det kommer från märket So?...
Men detta är just So?... Sinful.
Jag har en perfym som är från So?.. fast den heter inte sinful utan något annat.
Men här kommer dagens pyamas outfit
Det är en Hello Kitty pyamas från H&M
Jag fick den i jul klapp av pappa.
Jaha då var detta inlägget slut.
Ha det bäst
Kramisar Linnéa :D

Kommentarer
Postat av: blogreader :P

SUPER! Yey nu kan jag läsa din blogg! wohooo

2011-01-08 @ 15:51:27
Postat av: Trine

Linnéa du måste skriva mer !

kram :)

2011-01-08 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: