Med Ykke <33

Haha hejsan.
Nu är jag med Lykke (Ykke) vi har flabbat i hjäl oss jag skojar inte haha, det var för vi kollade i en väldigt trevlig bok haha haha not. Men vi har också blabbat ännu mer medans vi åt thihi.
Detta har blivit en väldigt fnissig eftermiddag. Och detta blev ett väldigt fnissigt inlägg haha.
Men som sakt, i dag har vi inte gjort så mycket mer en att pytt platser ( i klass-rummet) jag kom vid ett helt okej bord. Fast det var bara killar och en tjej haha.
Nu sitter Lykke och spelar nintendo och hon hälsar med ett väldigt glatt hejsan not haha hon är väldigt inne i spelet och hon kom 5 förra banan så hon är lite sur. haha.
Jag kommer blogga senare och då lägger jag ut dagens outfit också :)
Kramisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: