Systrar i jeans

Hej igen.
Nu har jag legat och läst lite ur "Systrar i jeans tredje sommarn"
jag älskar dom böckerna :) och filmerna.
Det är en bra handling.
Jag har sett den första filmen och jag ska sen den andra och jag läser den tredje.
Systrar i jeans finns som filmer och böcker.
På bilden är det Lena sen Carmen, Tibby och Bridget
Jag tycker dom är jätte bra :) det är mitt tips till er !
Det ska bli jätte roligt i morgon.
Först är det skola och då kommer vi slöjd (syslöjd) det ska bli skoj
sen kl 1 sen ska vi åka till Göteborg,
för er som inte vet ska vi vara där hela helgen.
Men jag kommer nog att blogga ändå.
I göteborg så ska vi vara hos mina kusiner och sen på lördagen.
Nu ska jag och mamma äta pizza haha vi åt hamburgare
i går och pizza i dag haha, men tur att det inte händer ofta.
Jag och mamma ska dela på en kebab och en capricciosa mums...
Här ser ni hur dom blir finare och finare i ugnen haha.
Bläddra ner om ni vill läsa var jag mer har gjort i dag :)
Dagens outfit om ni vill se : 
Ha det bäst.
Kramisar Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: