Tjenare

Hej (igen)
Idag ska jag sova över hos Lykke och det ska bli jätte skoj,
som ni ser är min header och det andra klart nu.
Vi ska kolla på Vampires Suck (vampyrer suger) det är en parody på Twilight
Jag laddar på trailern till er så ni kan se.
Förlåt, att den kommer på fel håll haha!
Nehe, det gick inte att ta video klippet till min blogg :(
men här är i allafall blogg adressen till youtube klippet
http://www.youtube.com/watch?v=ksJvEH-R_ew&feature=BF&playnext=1&list=QL&index=1
Ha det bäst!
Kramisar Linnéa :) <3

Kommentarer
Postat av: Trine

Haha jag kollade på den idag!

Nice med din nya header Linnéa :D

2011-01-09 @ 21:49:46
Postat av: Trine

Haha jag kollade på den idag!

Nice med din nya header Linnéa :D

2011-01-09 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: