Yesterday

I går så hade jag en mysig kväll med mamma.
Vi såg på systrar i jeans 2 den var jätte bra.
Vi åt chips och godis fast det var mest jag som åt ;) haha.
Jag tyckte filmen var jätte bra.
Du borde också se den, om du inte redan har gjort det.
I dag har jag varit med Lykke ! det var jätte roligt.
Vi passade min mammas kusins barn.
Sen har vi inte gjort så mycket mer, kollat på tv och tagit
hand om min kanin :)
Och i morgon blir det dags för skolan.
Sen på tisdagen så ska jag vara med Lykke och Tove antagligen.
Men nu måste jag fixa lite.
Ha det bäst.
Kramisar :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack! :)

Jag mår bra, själv då??

2011-01-30 @ 18:43:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Kulan

Ja träna är jobbigt, men det är värt att ta dem där armhävningarna, vem vet man kanske blir lite biffig ändå =P



till nåt annat: vad tycker du om att rika går undercover för att hjälpa fattiga?

2011-01-31 @ 17:21:58
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: