Aj löv ju

Hehe, ursäkta överskriften för den har ingeting med det jag ska skriva om i dag ;)
Jag kom inte på någon överskrift ^^ så det fick bli en felstavning av i love you (men det fattade ni)
Idag är jag hemma för att jag har fått magkatarr (då har man magknip/magont) blä :(
Denna bilden tog jag nyss. Så i dag blir det läsning av Julia tidningen och en massor av proviva.
Om ni undrar vad det är för något som står brevid provivan så är det ett läppbalsam jag fick i tidningen. ;)
Här kommer dagens nagel design (av mig då) :)


Och här kommer också ett smakprov på min kläning jag fick i går, som jag ska ha på
skol-avslutningen.



Ursäkta... bilden blev lite suddig! Men så ser den ut och ni får se hela den när det är dags för skol-avslutningen. ^^ men det lilla ni ser, tycker ni den är fin!? :D
Och dessa örhängerna ska jag ha till.
Åh, är det bara jag som tycker att jake t austin
har förändrats jätte mycket och blivit söt/snygg ;) haha
Var bara tvungen att säga det för jag såg honom på bild i dag i min julia tidning.
Ha det bäst! kramisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: