Sommar-lov

Jag börjar detta inlägget med att säga förlåt för att jag inte har bloggat denna veckan! :(
Men jag har haft fullt upp i skolan eftersom det var sista veckan innan sommarlovet.
Igår efter skol-avslutningen så var jag med Elin, sen på kvällen gick jag på resturan med mams!
Vi åt på en toppen resturang, maten var jätte god!
Och någonting jag måste säga innan ni fortsätter att läsa, jo : i detta inlägget har jag en hel del att skriva om och det betyder - Mycket bilder! eftersom jag har fått min kamera! Den är jätte fin och lila.
Så den kommer jag använda mig av nu, varje gång fram över när jag bloggar.
Här kommer en bild på den. :) eller en suddig bild på den... eftersom den är tagen med photo booth på min dator.
Den ser ut att vara blå, men det är väldigt lila.
Jo här kommer lite bilder jag tog när jag var och åt med mamma i går.
Och här kommer bilder från skol-avlutnings outfitten :)
Naglarna :)
Så såg kläningen ut fin? ^^
Och nu kommer dagens naglar eller vad man nu ska säga ;) !
(fast jag fixade naglarna i går med 2 nya nagellack när jag var en snabbis på stan med Elin igår.)
:) det är nog dom finaste nagellacken jag har! (dom är köpta på H&M för 69 kr styck)
Och sen måste jag bara visa er en fin bild jag tog på den blomma vi fick på skol-avslutningen :)
Ha det bäst! och denna gången så kommer det inte dröja en vecka innan jag bloggar, för jag tror att jag ska blogga i kväll eller i morgon!
Kramisar ♥ ^^

Kommentarer
Postat av: Maria

SV:Görs?

2011-06-19 @ 16:02:19
URL: http://mariimore.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :)

vad roligt!

2011-06-19 @ 16:17:48
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack! :)

vad bra!

2011-06-19 @ 16:18:22
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: linda

vad tycker du om dess kläderna jag har gjort vill du se dom på mig ifall du vill det är bara lämna en liten kommentar att du vill se dom på mig kram !

2011-06-19 @ 20:24:02
URL: http://lindakhazal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: