Morning lights

Jag har precis stigit ut ur duschen :) ♥ Jag tycker väldigt mycket om att duscha när man precis har gått upp!
Jag håller på att tänka ut en ny design (igen) ;) till en ny! Den som jag har nu har jag haft innan fast i andra färger.
Men på macbooken så kan man inte ladda ner ett program som jag använder *PhotoFilter* det finns nästan bara till windows, och är ganska svårt att få tag i. Men jag ska försöka! ♥
Jag har jätte mysiga och fina blommor över mitt fönster som lyser på både kvällen och på morgonen nu när det börjar bli jul, och blir mörkt. ♥
Dom är så fina! ♥
Gårdagens middag (hahah så gammel dags) hihi, så åt vi så klart tacos.
Det var verkligen en höjdare!
Ha det bäst! Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: