Blött, blött ^^

Oj, vad det har regnat i dag! Ganska tradigt väder :/ Men i förra inlägget fotade jag en ros....när jag var på väg hem, och i dag fotade jag den när det hade regnat! Den blev jätte fin! Eller vad tycker ni? :)
Om ni undrar vilken kamera jag har så är det faktiskt min iphone kamera som blir så bra!
Kanske inte så stor skillnad men jag blev nöjd. ^^
I dag lite senare så ska jag på teater! Whio, jag tycker verkligen det är awsome! ♥ Jag går med 2 av mina förra klass-kompisar.
Haha.... :D vi brukar göra lite konstiga grejer i bland, vi är ju inte upp på scenen hela tiden hihi.
Men det är jätte kul! I morgon ska jag och klassen mm ut och fota i 2 timmar istället för att ha bild och spanska...
Så en bra grej med det är ju att jag kan lägg upp bilderna på bloggen haha. ♥
Nu ska jag fortsätta äta upp min fil och kolla på tv.
Ha det bäst! Kramisar. ♥

Kommentarer
Postat av: koshimoshi

Snygg bild! <3

2011-10-06 @ 18:11:10
URL: http://koshimoshi.blogg.se/
Postat av: jenny <3

fin blogg! :)

2011-10-07 @ 23:36:35
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: