Mysig dag! ^^

Nu har jag precis dushat och sitter i min säng och tänker och funderar över denna mysiga dag! Det började med att min såkallade Lillebror (du vet vad jag menar om du läste förra inlägget annars gör det och återgå till detta sen^^) ja som sakt han kom hit med sin mamma och vi fikade mm, senare gick vi ju på bio och såg Nalle Puh filmen hihi, den var hur gullig som helst! Senare efter det så gick vi runt och kollade lite i affärer!! Och sen åt vi, ja jag köpte 3 nya iphone skal hihi, det skulle jag nog inte gjort om det inte var special pris :-) ja och nu sitter jag här med mobilen i handen och bloggar! Jag hoppas ni läsare har haft en lika lyckad dag som jag! Bilder från dagen kommer nu!
Ha det bäst! Kramisar. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: