Sopping!

Igår shoppade jag med mamma i 5 timmar..... så jag orkade inte blogg då!
Vi gör sånna stora shoppingar inte alls ofta! Jag har inte fått nya kläder på ett halvår haha -_-
Ja, så klart så tänker jag ju lägg upp bilder på det jag köpte! ♥
Älskar denna klänningen! Vad tycks? :) ♥
En skorta stickad/virkad tröja, svart linne, starkt rosa linne!
Tights-en fick jag en dag innan men varför inte visa dom också?
Sen fick jag 3 gympa tröjor och ett par strumpor och skor... inte så intressant av visa kanske?
Gummistövlar snygga! :D
Och ett par vanliga skor att ha nu på hösten!
Ja det var väl allt! Ha det bäst!
Kramisar! ♥

Kommentarer
Postat av: - A N N A

Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2011-09-27 @ 16:40:16
URL: http://takenbya.blogg.se/
Postat av: - A N N A

Sv: okej:) Säg till när du följer mig! så följer jag dig! ;)

2011-09-28 @ 16:33:30
URL: http://takenbya.blogg.se/
Postat av: DenGrönaLampan

Du vet väl att det står sopping ? ;)

snygg BH förresten ! var köpte du den och finns den i andra färger?

2011-10-03 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: