Grapefrukt och Litchi



Ska börjar detta inlägg med att säga "förlåt" för att jag inte har bloggat på mer en än vecka. Jag har tappat en del läsare men jag får helt enkelt skylla mig själv.
Jag hoppas ni har haft ett bra påsk lov. :)

Jag har påbörjat en berättelse som jag skriver själv. Inte en självbiografi utan en berättelse om hur ens liv kan vara. Kanske låter lite ointressant men jag blev mycket nöjd. Min syster som är 17 och hennes kompis älskade den så jag hoppas på att den blir bra när den väl är färdig.

Love flowers....

Ja, jag tar mina bilder själv. ♥ Jag tar dom med system kamera men det blir ändå lite dålig kvalité när man lägger ut dom på bloggen.. skumt..









Take care, nu måste jag fortsätta plugga spanska. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: