Insperation

Jag har ju sagt att jag kanske skulle lägga ut en video när jag sjöng! Det ska jag såklart göra fast ett problem är att jag skrev verkligen en bra låt i min anteckingsbok, och nu hittar jagvden inte, och jag kommer inte i håg mycket av den! Så nu försöker jag få insperation genom att lyssna på ett par låtar medans jag funderar på en ny låttext! Så jag hoppas jag blir klar så fort som möjligt så jag kan lägga upp den på bloggen! Om jag inte tycker låten blir bra kan jag alltid lägga upp en cover på någon låt jag gillar och sjunga den, men jag ska göra så gott jag kan! :) ja det var bara det jag ville säga!
Ha det bäst! Kramisar.
Ps - detta inlägget skrev jag i förrgår fast då gick det inte att publicera... <3


Kommentarer
Postat av: Nalla

guu synd att du inte kan hitta texten den värkar så bra...... hoppas du kan sjunga något annan så vi får höra dig =O



=)

2011-11-04 @ 13:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: