God Jul (igen)

Hejsan.
Nu har jag firat jul hos pappa också,
jag fick nintendogs och hugo och ...(kommer inte ihåg) typ den försvunna jätten.
Sen fick jag ett smyckeskrin, smyckes hållare och en nässesär man kan ha smink eller nagellack.
Jag fick också en pyamas en kudde en kofta en topmodel bok (fast jag har en sån) så jag måste byta den.
Sen fick jag 200 kr av farmor. Och så klart gav vi saker till pappa and hes girlfriend
Så snart ska vi äta fläsk filé och klyftpotatis (mummmmssss...)
Och i morgon ska vi ju som ni vet till Lykke och hennes familj. Det ska bli jätte kul!
Jag ska sova över hos henne, eftersom jag skulle ju ändå hem vid typ 3 så då är det ju inte lönt haha.
Men somsakt det ska bli jätte skoj.
Efter maten (idag) så ska vi se på film Knight and day Louise och pappa har redan sett den och dom sa att den var jätte roligt. Den är typ en action komedi.
Och jag hoppas att vi att pappa har köpt godis!
Ha det bäst!
Kramisar Linnéa

Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- den kostade bara 25 kr!

2010-12-30 @ 22:02:37
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: