Hejsan :)

Hej.
Idag har jag varit i skolan så klart. Vi hade musik.
Sen har vi också sett A christmas carol fast i den gamla versionen.
Jag har sett den nya senaste varsionen för ett tag sen.
Ni kanske också har sett den ?

Men så såg den nya ut ——
Men det var som sakt inte den i såg utan den gamla versionen som inte var alls lika bra
och man får inte sända sånna filmer som är så nya..
Men den var ändå helt okej.

Men nu ska jag i alla fall gå till mammas kusin och hennes barn.
Jag ska va där till kanske 8 för mamma är borta till halv 10.
Och jag vill inte va själv.
Så jag ska gå i väg i snön nu haha.
Vi ses och sovgott när det är dags för er.

Kramisar :)

PS : Detta är den söta figuren som finns
på Verums fil förpackningar söt va ? 
Jag tycker att den är jätte söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: