My new Phone

Hejsan.
I går så var min storebror Kalle hemmas hos mig pappa och Louise.
Han kom kl halv 9 och då åt vi mat (sent men ändå)
Då firade vi mig och jag fick en present som då var en ny mobil :D och jag blev (är)
jätte glad för den. Det är en GT400 det är då en tush!!! Jag fick den av min syster och Kalle och pappa
Jag har aldrig haft en tush men nu blev min dröm san haha.
Den ar 5 megapixels kamra och den tar sjukt fina bilder!
Den är jätte fin ! Här kommer en bild på hur den ser ut.
Det finns jätte många roliga saker på den.
Och jätte fina bakrunds bilder :)
Och i dag ska jag kanske vara med Elin (jag tror att det blir så)
Sen i kväll ska jag se på film med Louise och pappa.
Om det inte blir något annat kul.
Så det var allt vad jag ville !!
Kramisar en jätteglad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: