I morgon är jag 12 :P thihi

Hejsan alla söta läsare.
I morgon fyller jag 12 så det är därför inlägget heter som det gör ;)
Så därför tänker jag göra ett väldigt lång inlägg bland annat bilder kanske någon video eller något kul.
Så vi börjar med att jag ska berätta om idag och vad jag gjorde i går.
igår var jag en stund med Elin, sen åkte jag på stan med Louise. Louise skulle köpa presenter till mig för att jag fyller ju år. Sen skulle jag fått sånna cupcake leppglans i julklapp men då fanns det inga men i går hittade vi 2 jätte söta som jag ska få öppna i morgon :) thihi
Och i dag har jag inte gjort så mycket mer en att varit i skolan såklart.
Jag har kollat på tv och ätit och bläddrat lite i den nya kp tidningen som kom i brevlådan i dag.
Så här ser den ut ----
Så nu är jag såklart jätte pirrig för i morgon. Jag kommer säkert inte kunna somna på kvällen !
Och så kommer jag säkert inte kunna hålla mig så att jag vaknar jätte tidigt på morgonen men det hör till när man fyller år. För det är ju klart att man blir glad när man blir ett år äldre !
Det är jätte många som trott att jag var 13 men jag blir 12 haha.
Jag ska alltså börja högstadiet om ett halv år :)
Här kommer en låt :) <3
Kesha - We Are Who We Are
Hmm... vad ska jag nu skriva mer om ....
Joo jag är kär i denna tröjan jag vill ha den !!!!
Den är från Melba.se
Ser du att det är gubbarna från mario bros spelet :D till nintendo??
Jätte fin tycker jag att den är <3
Och om man går in på kategorin "Fokis Fashion så hittar du jätte söta kläder!
Bland annat denna söta tröjan :)
Här kommer en söta bild på mitt nya Skrivbord underlägg på mac datorn
Fast den är mycket större den jag har som skrivbord underlägg :)
Nu ska jag göra lite läxor ha det bäst!
Jag skriver i morgon
Puss och Kram :)
/Linnéa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: