Snart i väg

Hejsan.
dag har jag också varit i skolan så klart , vi såg klart på filmen som jag pratade om i går i det inlägget och den var värkligen jätte sorglig. Nu har Elin nyss gått hem, vi har ätit och varit nere i källaren och fotat lite.
Och snart ska jag åka och köpa present som ni vet. Så nu ska jag snart åka.
Jag ligger just nu i soffan och glor på tv och äter en clementin.
Så nu måste jag nog gå vi ses !
Jag kommer nog fota det vi köpte.
Men snälla tipsa era vänner om min blogg jag har inte alls många läsare som jag hade för några dagar sen-
Ni är dåliga på att läsa, för jag har förlorat några läsare. ;)
Så läs mer så kan jag upptatera mer :) jag lovar
Ha det bäst så länge!
Kramisar Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: