Hellu ^^

Idag, så ska vi har gäster! :) vid 4 tiden! Så jag vet inte rikitgt vad jag ska göra resten av dagen....♥
Jag vet att jag säger att jag ska göra klart låten varje dag haha, men det blir aldrig rikitgt så bra som jag har tänkt mig....men jag får ju hålla vad jag lovar! Så jag tror den kommer snart, eftersom ni väntar på den! Det ända som jag inte gillar när jag ska lägga ut den är att alla mina vänner ser videon då hihi, ni kanske tycker det låter konstigt men jag gillar inte att sjunga för dom jag känner så väl hehe. Men för ni andra vill jag gärna visa! Jag har sagt till Lykke och Elin mina bästakompisar ;) ...... jag jag sjunger jätte bra, och då förväntar ju dom säg det!? och såbra sjunger jag inte, det är bara vissa dagar jag får till det där extra!
Men jaja, jag får leva med det haha!
Ha det bäst! Kramisar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: