God morgon bloggen

Nu har jag precis vaknat! Och jag känner att jag nästan bara måste skriva om gårdagen!! Jag hade först jätte tråkigt, till klockan halv 2 sen bestämmde jag mig för att göra någonting så jag inte förlorar någon lov dag i onödan. Så då gick jag på stan med mim bonus, bonus lillasyster ;) och vi köpte godis och åt mat och aånt mysigt! Sen gick vi alla och såg bilar 2 på bio!! Alltså den var hel grym! Haha färsta JamesBond film ju! Haha! Vi var inne det mästa på lagerghouse. Ja så klart kommer bilder! Vi köpte oss varsitt kort... Det var ett som jag verkligen tycker om. Och så klart måste jag visa min andra bonus, bonus lillasyster hjälm! Jätte söt! Poul Frank!!
Ha det bäst! Kramisar. :)


Kommentarer
Postat av: koshimoshi

Kommer videon när du sjunger eller?? Längtar till att höra hur du sjunger! :)

2011-10-31 @ 09:54:14
URL: http://koshimoshi.blogg.se/
Postat av: anonym

asså på dina flesta foton har du den ramen med lite siffror och sånt där uppe och en annan nyans på bilden var finns den ramen ellr är det nåt spec på datan elltacksam för svar !? :))))

2011-11-04 @ 14:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: