Precis vaknat

Nu ligger jag kvar i min säng och tänker på hur dan kommer att bli. För det första ska jag gå och se Nalle Puh filmen som precis kommit ut, hihi jag ska se den med min så kallade lillebror, som är 4, fast han är inte mitt syskon alls, han va min förra granne och vi gjorde det mesta tillsammans, så det känns som han är min lillebror, han betyder mycket för mig. Det kommer säkert bli hur mysigt son helst! Har ni något syskon?! :-) jag har 3 rikitga syskon också hahah ^^
och tack ännu en gång för alla fina kommentarer! Ni gör mig så glad!
Igår var jag på lindex och kollade lite dom har 25% på allting i affären! Så jag fick lite underkläder haha!! ^^ en bh med en jätte söt Hello Kitty märke! Jag tycker det känns lite onödigt för er att veta vilka underkläder jag harHaha, men hoppas det är okej den här gången! Oj detta blev ett lång inlägg! ;) nu ska jag nog gå upp och äta frukost med min familj! Och i går hade vi jätte mysigt fredagsmys!
Ha det bäst!
Kramisar ^^


Kommentarer
Postat av: koshimoshi

Jag har 2 lillasystrar :) Snygg bh xP

2011-10-22 @ 15:14:12
URL: http://koshimoshi.blogg.se/
Postat av: koshimoshi

Jag har 2 lillasystrar :) Snygg bh xP

2011-10-22 @ 15:14:37
URL: http://koshimoshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: