@PrincessLillyW

Det är mitt twitter namn (som ni kan se på rubriken) Följ mig :-)
Jag blev väldigt glad att en tjej som äger en topp blogg nämligen Shenie Fogo som vann My Camp Rock på tv mm, hon följer mig på twitter och vi skriver till varandra ibland så det tycker jag var/är lite häftigt. ♥
Ja, jag har faktiskt en del kändisar som följer mig - Monique från High school musical filmerna och hon Dina (Ainsley Bailey)från ett tv program som heter Shake it up (amerikanskt) ;) i bland kan man ha tur att kändisar föjljer en men det är inte ofta ... ♥
Om en stund så ska jag köra drama med den sötaste Elin ;)
(you know what i mean E ^^)
Det är allting jag ska göra idag alltså nästan - ingenting (men det är ju det man har sportlov till ;)
Take care and lots of Love. ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Drama drama DRAAAMA<33333 haha<3

2012-02-20 @ 13:54:01
URL: http://www.annabellathorne.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: