Mean Girls

Hejhej, bloggen! :)
Nu ska jag strax bedda ner mig i sängen och kolla på Mean Girls, är man 13 och tjej så är man haha ;)
om du vet vilken film det är så vet du att den är väldigt tjejig, alltså - en typsikt tjej film. För min del har jag inte sätt den innan bara 2an och den var helt okej, men det sägs att denna ska vara 100 gånger bättre!
Ja, idag har det varit skola såklart, med ämnen som vi brukar ha och blabla... och vi chillade i rast hallen i dom sköna sofforna ;) haha. Dom är så jävla fula om man får säga så, fast dom är verkligen super sköna!
Nu måste jag bara bli klar med läxorna sen är det, filmtime! ♥
Take care and lots of Love!!!

Kommentarer
Postat av: Malou

Den e mycket bättre än 2:an nea :D <3 <3

2012-01-25 @ 15:26:52
URL: http://estrellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: