Back!

Jag har inte bloggat så mycket... det beror delvis på att mitt lilla söta djur - Ludde är sjuk, och får äta medisin han är ganska gammal för att vara kanin 6 år.
Jag vill verkligen inte förlora honom! Han har en stor plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha det!
Fick honom när jag var 8 så det var läänge sen! (13 år är jag nu)
Han är en sån jag kan prata med fast han nog knappt förstår. Men när jag är ledsen så ser han det :-)
han är underbar.

Äntligen fredag i morgon! Ska bli skönt att vila sig efter en vecka med pluggande.
jag ska ta det lungt i helgen bara mysa med familjen och sånt. Eftersom jag inte vet om Ludde blir sämre och hur länge han lever till vill jag spendera mycket tid med honom.
Har ni något/någon som betyder så mycket för er som ni aldrig vill förlora mer en era syskon och mamma o paps.
Take care. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: