Med Eliin!

Hejsan.
Idag har jag varit med Elin. Vi har kollat på tv och ätit lite gran. Vi har varit vid coop forum och då såg vi en tjej från tv3 hon ser ut så här ------ http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00981/24s02-renee-937_jpg_981629c.jpg Renee Nyberg.
Hon blev filmad med något par som åkte i en bil.
Elin tyckte det var jätte coolt att vi hade sett henne hahah.
Jag tyckte inte det var lika coolt för jag vet knappt vem hon e haha. Men jag har träffat som från idol så då var jag mer inponerad som ni kanske fattar.

Idag kom jag till mamma också. Så nu sitter jag i soffan med mac-datan :))
Mamma kommer hem snart och då ska vi äta kvällsmat.
Hoppas alla har det bra

Massa kramar från lilla mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: