Min nya mobil ;)

Hahah hej.

Jag skulle bara villja säga att jag fick en iphon i dag visst är den fin ??? jag är bara
såå glad. Jag fick den av pappa för han hade varit på stan i Stockholm.
Så fick jag den som julklapp.. ;)

Här kommer en bild till mina kära läsare..


i just love it !










HAHAHAHAHHA gick ni på den ??????
nu kommer ni säga - vad då gick på den ??

Jo det är så här att jag har faktiskt gjort denna vackra i iphon på trä slöjden.
Den ser ganske äkta ut tycker jag.
Vill ni veta hur man gör ?
Jo steg 1 är att jag fixar fram lite trä och skriver ut fram och bak sida på en i phon på googel.
Sen steg 2 så klipper du ut i phonens bak och fram sida. Sen måste du fixa träet så den blir lika stor som bildens fram och baksida. Sen steg 3 är att du limar på iphon pappret på träet.
Och tillslut så ska du bara fin fixa den. Då målar du kanterna svarta om man inte vill ha typ rosa på kanterna men det ser inte lika värkligt ut då så det tycker jag att ni inte ska göra.

Och då har du din TRÄ iphon !!!!!

Hahahah kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: