Vad har jag gjort i dag ? :))

Moshi, moshi !

Idag har jag varit i skolan. Det snöade lite, men det finns mycket snö på marken kan man säga.
Så på den lilla mini rasten så var jag och några andra inne i klassrummet och hade skoj. Vi ritade.
Ni kanske alldrig har sett mig rita men nu ska ni få se det i såfall
Här kommer en bild. Bilden är inte i så bra kvalite men har fixat lite med den i picnik för att ni ska se lite bättre.
Jag har också satt ditt en fin blom ram och ett hjärta det andra har jag gjort på pappret.


Den är inte helt klar men aja fin va ? ;) men en chibi manga ska ha
mycket störe ögon en.. en vandlig manga. Och chibimanga ska också
och en lite kropp och ett ganska stort  huvud.

Kram, kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: