Vad gjorde jag i går ?

Jo, igår så var jag i skolan sen var jag med min kompis Lykke  och hyrde film och köpte godis till kvällen för jag Elin och Lykke skulle ha en mys kväll (i går asså).
Vi hyrde denna filmen :
The first time var ganska konstig, för den var för lite äldre om man säger så hahah.
Men annars var den faktiskt ganska rolig.
Ett tips du ska nog se den är du är typ 13 för att kunna skratta på vissa ställen som vi tyckte var konstiga.
Och vi började se filmen vid typ halv 7 sen skulle vi äta en halv timme efter. Vi åt Tacos ! mums....
Sen fortsatte vi se filmen. Sen ät vi glass. Och typ vid halv 10 gick jag och Elin hem.
Här kommer lite bilder från i kväll :
Här sitter Lykke och Elin i köket...
Hjälp Lykke får tårtan i ansiktet !!....
Glass tårtan mums....
Ville Lykkes hund fick va med på en bild hihi ....
Här är sista bilden på Lykke och tårtan !
Ha det bra
Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: