Ny bok

För någon timme sen så köpte jag mig en till Kalle Anka bok :)
Den heter : Kalle Ankas pocket special - Inka Skatten
Jag har läst ett kapitel. Det var roligt och bra :)
Boken köpte jag själv och den kostade 79 så ungefär 80 kr.
Och snart ska jag mamma och Louise äta kladd
kaka med vispgrädde och hallon.
Och så ska vi äta mackor fast inte på kladd kakan
(som ni kanske fattade haha)
Det kommer bli jätte gott!
I morgon är det alla hjärtan dag :D
Ska ni göra något specielt då eller ?
Jag ska nog bara va med mamma och Louise.
Och kanske en kompis på dagen.
Och om ni undrade så blev pappa jätte glad när vi överraskade honom i morse.
För er som inte läste det inlägget så skulle jag och Louise
överraska honom på morgonen för han flyller år idag!
Nu ska jag nog läsa lite mer och sen äta.
Jag skriver mer i morgon.
Kramisar

Kommentarer
Postat av: sara

jätte fin blogg ♥♥

2011-02-16 @ 11:45:45
URL: http://www.anurlunda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: