Hej

Hejsan.
Det var jätte kul att fira nyår hos Lykke och hennes familj.
Jag sov ju över också. Alla gick hem kl 3 frutom dom som skulle sova över hos Lykke.
Jag och Lykke var uppe lite längre typ till halv 4. Sen på morgonen så vaknade vi vid 12, sen spelade vi nintendo och byggde en koja av hennes soffa och lite kuddar vi gjorde ju så klart lite mer en de men men.
Sen skulle jag hem.
När jag kom hem pakade jag upp mina grejer och städa lite på mitt rum.
Och öppnade presenten (eller det var ett stor och ett litet) jag fick massor av Hello Kitty bilder som satt i hop i ett snöre. Och typ 3 små. Sen fick jag också en choklad bit (det var den som låg i det lilla paketet) det var (är)
is-choklad med nötter i tror jag. Jag fick hem lite godis av Lykke som vi ska äta och kolla på film tror jag.
Ha det bäst
2011 kramar från mig.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: