"Hemma hos mamma"

Hejsan.
Nu är jag hos mamma igen. Jag kom i morse.
I dag var det den första skoldagen efter lovet.
Det är för att vi hade studiedag (stavas ha)
Jaa så vi började då i dag kl halv 9 och slutade halv 3.
I skolan har vi sett en film fast vi såg bara halva vi ska se resten i morgon.
filmen vi såg hette grave of the fireflies den var jätte sorglig.
När jag kom hem åt jag flingor och fil (mums..) mamma har köpt nya jätte goa flingor!
Och så klart har jag kollat på tv. åh bloggar också ;)
Jag måste berätta en sak. Vi ska antaglien flytta till en annan jätte fin lägenhet i stan med pappa.
Han skickade just bilder på den.
Lägenheten har sne tak och bastu innuti :D jätte nice.
Men vi ska i såfall byta lägenhet med dom, så det är ju inte säkert att dom gillar våran :( men jag hoppas det.
För denna var JÄTTE fin !
Men nu ska jag sluta.
Kanske skriver mer sen !
Ha det bäst.
Kramisar Linnéa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: