I Göteborg

Morning.
Nu sitter jag vid mina kusiners dator, och bloggar.
I går när vi åkte tåg gick bra :) vi hade med oss en bulllängd med någon kräm mums..
Jag läste lite på tåget och jag gjorde lite korsord, lyssnade på musik och spelade nintendo.
Så jag klarade mig. Vi var framme i Götet kl halv 6, sen skulle vi åka buss i en halvtimme :)
Sen så fick vi också gå en bit men det kanske låter jobbigt men nej det var det inte.
Joel min  kusin mötte oss halvvägs, sen åt vi pizza alltså jag Joel och Louise för min moster och min mamma skulle på tjej middag, och min mosters man som vi säger "morbror" det låter bäst, skulle någon stans så det blev bara vi. Men det var värkligen inget dåligt för vi hade jätte kul!
Massa godis läsk och sådant. Och i kväll ska nog dom flesta vara hemma tillexempel min andra kusin som redan har flyttat hemifrån för ett tag sen.
Jag är den ända som är vaken nu hehe... och kl är ändå kvart i 10.
Men dom vaknar väll efter ett tag :)
Nu måste jag dra.
Ha det bäst
Massor av kramar Linnéa
Här kommer en söt bil
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: