" Brutit mitt ben "

Nu sitter jag i min rullstol, för att jag har brutit benet.
Det gjorde jag för 4 veckor sen, så det är därför jag inte har skrivit på länge.
Jag ramlade med min cykel på lördagen.
Och fick efter en timme åka ambulans.
Och jag fick gips på hela benet.
Så jag hade brutit det nere vid foten, och hade en spricka under knäet.
"Det var inte skönt haha" men jag lever ! ;)
Men nu har jag bytt till ett rött gips, för 2 veckor sen
, och om 2 veckor ska jag byta till ett gips som går under knäet.
Så dom första veckorna kunde jag inte röra mig, jag sov på sjukhuset i 3 nätter.
Men nu kan jag röra mig mycket mer.
Jag går med ett beta stöd och kryckor.
Och så klart går jag i skolan, och sån tur så har vi hiss i skolan.
Jag kommer blogga senare eller i morgon !
Ha det bra! och ta hand om er !
Här kommer en bil på Nella, som är min storebrors hund.
Hon är här just nu!
Så söt hon e eller hur?
Kramisar! <3 :)

Kommentarer
Postat av: linn - foto & photoshop

superfin blogg! :D

2011-03-26 @ 23:11:14
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/
Postat av: .'tove

stackare, krya på dig med benet !



Men fiin blogg ! :)

2011-03-27 @ 18:55:30
URL: http://ttovekate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: