Än, finns det en bit av sommaren kvar... ^^

På väg hem från skolan såg jag att det fanns lite blommor kvar här och där, dom flesta är vissna och ligger på marken. Här kommer några fina bilder. :)
Och jag måste ju visa, jag har gjort om framsidan på min almenacka :) den blev jätte fin tycker jag!
Sen vill jag gärna visa, vad mamma köpte till datorn ett blått/turkost skinn fodral som ska sydda datorn det är jätte snyggt!
Tjusigt haha ;) eller ? ♥
Nu ska jag fortsätta göra min lexa!
Ha det bäst! Kramisar ♥

Kommentarer
Postat av: puffiie

Hej fina du! ^.^

Hoppas att du har haft en bra dag! Allt bra?



Var gärna med i min veckans blogg tävling om du vill.

KRAM ♥

2011-10-05 @ 21:17:41
URL: http://puffiie.blogg.se/
Postat av: puffiie

Hej fina du! ^.^

Hoppas att du har haft en bra dag! Allt bra?



Var gärna med i min veckans blogg tävling om du vill.

KRAM ♥

2011-10-05 @ 21:17:42
URL: http://puffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: