Cinderella ^^

Jag fick nyss veta att jag ska spela en av styvsystrarna i askungen som vi ska spela på teatern! ^^
Jag ville helst blir själva askungen eller mamman men aja det blir nog bra ändå! :-)
Jag är ju ändå med nästa hela tiden i pjäsen haha ;)
Vi kanske ska göra om pjäsen lite som vi vill, så den kan ju bli en mordärnare version!
Jag menar det finns massor av olika Cinderella filmer!
Några bilder.
Och den vanliga
Hihi!
Ganska många eller hur! ♥
Jag vet inte vilken jag tycker bäst om... av dom omgjorda Cinderella storys ^^
Alla är faktiskt lika bra!
Nu ska jag nog kolla på några av dom filmerna hihi.
Hoppas ni gillar min nya design fast den ska ändras lite grann sen är den nog väldigt fin!
Ha det bäst! Kramisar. :) ♥

Kommentarer
Postat av: Koshimoshi

Superfin design! Vart hittade du den? Eller har du gjort den själv??

2011-10-13 @ 20:52:55
URL: http://koshimoshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: