Upptagen

Föråt att jag inte har bloggat jag har inte haft lust och desutom har jag varit retså upptagen! :(
Men nu sitter jag här med fingrarna på tangenterna och skriver!
Hoppas ni har haft en bra helg! Det har jag iallfall, men som vanligt tycker jag helgen har gått fort....
Jag och min bonus bror har skrivet en låt och fixat bakrund musiken i ett program som heter GarageBand, det är ingen serriös låt men det är rolig!
Ni borde prova det programmet, man kan också lära sig att spela gittar eller piano!
Jag älskar det. ^^
Just det i fredag så var min klass ute och fotade i nästan 2 timmar, det var jätte kul. Här kommer resultaten av några av bilderna. (Det mesta är blommor)
Vi skulle fota allt vi såg i princip. Det var väldigt kul!
Nu ska jag nog äta frukost!
Ha det bäst! Kramisar. ♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: