Tiger beat

Jag kan inte tro det... Jag har väntat i över ett år på att köpa en sån här tidning från USA. Jag har inte hittat den någonstans! Men nu äntligen. Jag är så himla glad över den. Ni kanske tycker det är löjligt med en tidning men oj, vad jag har längtat.
PLUS att denna gången fick man 16 postrar och 4 mega 2 med one driection och 3 andra postrar på ID.
:) hihi, här kommer lite bilder om ni inte vet hur tidningen ser ut.
Det stog sjukt mycket om ONE Direction. ♥
Tidningen kostade en del.. eftersom den kommer från USA, och ska färdas enda hit.. ♥
Men det var helt klart värt varenda krona.
Det var mycket mycket mer att visa men jag tog bara dessa bilderna.






Det där är bara en del av den stora postern. God.. i love 1D.
Jag tycker inte så mycket om ICarly.. lite ... ja.. men one dirre var ju med så jag var ju helt kalrt tvungen att se;)
Jag har hängt upp en del posters på väggen. Sjukt snyggt. :) ♥
Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: